Praat met een haargroei specialist: 036-7440482

Onze filosofie

bestaat erin klinisch bewezen gezondheids- en schoonheidsproducten op de markt te brengen die de levens van mensen kunnen verbeteren. We zijn passioneel over de verbetering van de levensstijl van onze klanten met producten die van kop tot teen en van binnen en buiten werken.

A Lifes2Good Future

Onze visie

Een Lifes2good product voor iedereen ontwikkelen. Bekijk het volledige gamma van haargroei- en haarverzorgingsproducten van Lifes2good.Viviscal Haargroei- en haarprogramma's

Onze missie

Gezondheids- en schoonheidsproducten vinden, ontwikkelen, testen en wereldwijd op de markt brengen. Onze producten zijn het resultaat van meer dan 20 jaar aan ononderbroken onderzoek en expertise.Klinisch onderzoek

Waarom

Omdat Lifes2good! Lees wat artsen, stilisten en echte gebruikers vertellen over Viviscal haargroei- en haarverzorgingsproducten van Lifes2good. Viviscal succesverhalen

Over Ons

Lifes2good werd in 1991 opgericht en is een snelgroeiend, wereldwijd nutriceutisch bedrijf at een portefeuille van categorieleidende, exclusieve en klinisch bewezen merken in Europa, het Amerikaanse continent, het Midden Oosten en Azië op de markt brengt en verdeelt.

Ons vlaggeschipmerk Viviscal heeft talrijke prijzen gewonnen en Viviscal dieetsupplementen zijn een voornaam haargroeisupplement. Viviscal producten worden aanbevolen door artsen, dermatologen, stilisten van bekendheden en getrouwe klanten over de hele wereld.

  • Het bedrijf werd door James Murphy opgericht.
  • Een belcenter, marketingafdeling en warenhuis zijn in Galway, Ierland opgericht.
  • Het bedrijf heet thans Lifes2good.
  • De capaciteit van het belcentrum en directe warenhuis is verhoogd om de markt van het VK te bedienen.
  • Distributie in de kleinhandel is in het VK gelanceerd.
  • De bedrijf opent een kantoor in de VS en lanceert zichzelf in de Amerikaanse haarverliescategorie.
  • Een Amerikaans belcentrum wordt uitbesteed en het bedrijf heeft directe distributiepartners in de VS.
  • Lifes2good opent een kantoor in Portugal en stelt kleinhandel en directe distributie op.
  • Om onderdak te kunnen bieden aan het toenemend aantal personeelsleden en warenhuiscapaciteit, verhuist het hoofdkantoor van het bedrijf in Galway naar een nieuw pand van 2000 m.
  • Lifes2good verwerft de wereldwijde rechten op het Viviscal merk en lanceert het opnieuw in Ierland, het VK, Portugal en de VS.
  • Het bedrijf opent een kantoor in Frankrijk en lanceert Viviscal op de Franse markt.
  • Het Viviscal merk wordt in Korea opnieuw gelanceerd.
  • Ononderbroken uitbreiding in Europa met lanceringen in Zweden en Spanje.
  • Lifes2good koopt het Oris merk en levert distributierechten voor het Emjoi merk met inbegrip van MICRO Pedi, MICRO Pedi Professional en Lady ROTO Shave.
  • MICRO Pedi wordt het best verkopende voetverzorgingstoestel in Boots.
  • Verdere uitbreiding van distributie in het VK met vermeldingen in QVC, Holland & Barrett, Argos, Boots en Amazon
  • Keerpuntjaar voor de Noord-Amerikaanse markt.
  • Viviscal ligt op de rekken in meer dan 25.000 Amerikaanse winkels, met inbegrip van Walgreens, Rite Aid, CVS, GNC en Duane Reade.
  • Viviscal wordt in Canada gelanceerd.
  • Lifes2good wordt actief in Australië, Mexico en Turkije.
  • Lifes2good staat op de 37ste plaats op de lijst van 5000 Top Consumer Products & Service bedrijven in de VS in het jaar 2013.
  • Lifes2good wint Best Beheerde Bedrijf in Deloitte Awards 2013.
  • Het vlaggeschipmerk van Lifes2good, Viviscal, kondigt sponsoring van The Rugby Legends Malin to Mizen Cycle voor de ondersteuning van kankeronderzoek in het St. James's Hospital in Dublin, Ierland aan.
  • De CEO van Lifes2good, James Murphy, is geselecteerd in de internationale categorie voor EY Entrepreneur of the Year.
  • Lifes2good ondertekent een R&D partnerschap met LIT Shannon Applied Biotechnology Centre, Ierland.
  • Een doos van Viviscal supplementen wordt per minuut verkocht.
  • Viviscal presenteert statistisch gezien opmerkelijke resultaten van hun laatste klinische studie op het Wereldcongres voor Haaronderzoek van 2013 in Edinburgh, Schotland.
  • Viviscal wordt in Australië gelanceerd.
  • Viviscal Hair & Scalp Serum wordt gelanceerd.
  • Wereldwijd wint Viviscal prijzen voor Beste Haarsupplement van het Harper's BAZAAR, RSVP tijdschrift en Image tijdschrift.
  • Viviscal blijft een fanbasis met bekendheden zoals Miley Cyrus, Rob Kardashian en vele meer opeisen.
  • Emjoi MICRO Pedi geschenksets worden gelanceerd.